Honda, uzun soluklu “Power of Dreams” (Rüyaların Gücü) kampanyasını 2
dakikalık bir stop motion filmle taçlandırıyor. “Paper” isimli filmde;
motorlu bisikletlerden MotoGP şampiyonu canavar motosikletlerine, ilk
deniz motorlarından merdiven çıkan robot Asimo’ya, oradan
otomobillerinin evrimine, Honda’nın tarihten günümüze hikayesini
kağıtlarla yapılmış ve eller yardımıyla hareket ettirilen bir
kompozisyon içinde görüyoruz.
Honda ürünlerinin geçmişten bugüne yolculuğu, tarihteki serüveninin anlatıldığı filmde yaklaşık 3.000 el çizimi illüstrasyon kullanılmış.
Filmde, Honda’nın kurucusu Soichiro Honda’nın bir radyo jeneratörünü
karısının bisikletine güç aktarmak için kullanışına ve Honda’nın
motosiklet konusundaki gelişimine referans veren sahneler yer alırken,
geçmişten bugüne birçok aracın görüntüsü yer alıyor.
Honda, reklamı dijital olarak da destekleyecek ve interaktif bir versiyon hazırlayacakmış. Hazırlanacak versiyonda izleyiciler her bir ürünün üzerine tıklayarak, ürünlerin tarihi ile ilgili bilgi alabilecekler.
Film, stop motion sanatçısı Adam Pesapane imzalı.
Honda, reklamı dijital olarak da destekleyecek ve interaktif bir versiyon hazırlayacakmış. Hazırlanacak versiyonda izleyiciler her bir ürünün üzerine tıklayarak, ürünlerin tarihi ile ilgili bilgi alabilecekler.
Film, stop motion sanatçısı Adam Pesapane imzalı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder