4 Şubat 2014 Salı

Neden Orijinal Yedek Parça ve Yetkili Servis

Jazz'ımız bir yaşını ve 10.000 km'yi neredeyse aynı zamanda tamamladı.

Sürekli gittiğim servisten randevu aldım ve Jazz'ımızı 10.000 km bakımına götürdüm. Çok sevdiğim servis müdürü, değerli ustam ve çalışma arkadaşları tarafından her zamanki gibi güleryüz ile karşılandım.

Kısa bir sürede, bakım işlemi yapılarak aracım teslim edildi. Hepsine gösterdikleri ilgi için çok teşekkür ediyorum.

Geleyim asıl önemli noktaya!

Bakım öncesi ustama, Jazz'ımın çekişinden memnun olmadığımı söyledim. Ustam da bana "Temel bakım işlemleri sonrası, bilgisayara bağlar kontrol ederim" dedi.

Sonrasında öğrendiğime göre; Bilgisayara bağlamış ve gerekli gördüğü için tüm yazılımı Honda'nın yayınladığı en son sürümler ile güncellemiş.

Sonuç "MÜKEMMEL" !

Bu işlemi "Yetkili Servisler" dışında yaptırmanız mümkün değil. Bilgi ve becerileri, Honda tarafından düzenli olarak verilen eğitimlerle, en üst seviyede tutulan teknik elemanların yaptığı işlemler de ayrı bir güven kaynağı.

Bir diğer önemli konu da orijinal yedek parça.

Orijinal ve Honda Türkiye Güvencesi altında yedek parça alabileceğiniz yerlerin sadece "Honda Yetkili Servisleri" olduğunu, Yetkili Servisler dışında orijinal yedek parça bulunmayacağını, bulunabilecek bazı parçaların ise "Honda Türkiye" güvencesinde olmayacağını, bilgili ustalar, teknolojik ekipman ve orijinal yedek parça ile yetkili servislerde yapılan bakımın, otomobilimize değer katacağını  unutmayın!

Jazz%20Aşkı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder